Робота школи спрямована на виконання Законів України „Про освіту”, „Про загальну середню освіту”, Національної доктрини розвитку освіти, Указів Президента України „Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування і розвитку освіти України”, „Про додаткові заходи щодо підвищення якості освіти в Україні”, реалізацію державних, регіональних та міських програм у галузі освіти, інших законодавчих та нормативних документів. Створення належних умов для здобуття якісної освіти є головною проблемою роботи навчального закладу, який здійснює свою діяльність відповідно до статуту, а також над розв'язанням загальноосвітньої проблеми "Підвищення результативності роботи педагогічного колективу шляхом оптимального поєднання традиційних та інноваційних методів навчально – виховного процесу”. Над даною методичною проблемою педагогічний колектив працює третій рік. За останні три роки середня наповнюваність учнів школи – 29. Високий рівень знань мають 4 учні, достатній – 13. Якісний показник знань – 61 %.           
       Про кадрове забезпечення педколективу: 7 основних працівників, 2 сумісники; освітній рівень: вища освіта (магістр, спеціаліст – 8, середня спеціальна – 1). Категорії: вища – 2, перша – 2, друга – 1, спеціаліст – 4.             Навчально-виховний процес здійснюють 7 фахівців; 4 педагогічні працівники проживають на території сільської ради, здійснюють під’їзд до місця роботи з Куликівки – 2, з Чернігова – 1, Орлівки – 2.           
       Педагогічний колектив  запроваджує інноваційні технології у практику роботи школи. Зокрема, досвідчені вчителі початкової ланки використовують активні моделі навчання, при яких переважає застосування наступних інтерактивних методів ( «Мозковий штурм», «За і проти»,  «Мікрофон», «Асоціативний кущ», ігри). Молоді вчителі поєднують традиційні та інноваційні методи навчально-виховного процесу (робота в парах, «Ланцюжок», «Знайди помилку», «Незакінчені речення», «Займи позицію».)             
       Серед основних форм підвищення кваліфікації вчителів значне місце посідає методична робота в школі. Методична робота в нашій школі – це система індивідуальної і колективної діяльності вчителя, що спрямована на підвищення професійної компетентності, передусім з фахового предмета та методики його викладання.          
         Згідно з планом роботи дирекцією школи проводиться цілеспрямована робота щодо розвитку, вдосконалення й підвищення професійної майстерності педагогічних працівників. Уся робота з педагогічними кадрами   спрямована на підвищення професійного та методичного рівня кожного педагога. Для цього забезпечується співвідношення групових та індивідуальних форм роботи, інноваційних підходів до організації методичної роботи, активних та інтерактивних форм навчання педкадрів. Увійшло в практику роботи проведення педагогічних дискусій, панорам методичних ідей.  Одним з відповідних аспектів у кадровій роботі із забезпечення високого методичного й професійного рівня діяльності педагогічного колективу є підвищення кваліфікації та атестація педагогічних працівників. Саме тому одним з пріоритетних завдань роботи з кадрами є створення системи постійного підвищення фахової майстерності вчителів. Усі педагогічні працівники вчасно проходять курсову перепідготовку, молоді вчителі (2 чоловіки) на підлягають проходженню курсової перепідготовки.             
     Наш педагогічний колектив невеликий, обрав такі методи роботи: проблемний семінар «Розвиток творчого потенціалу вчителя», методичне об’єднання класних керівників, методоб’єднання з предметів гуманітарного та природничого циклів на базі Орлівської ЗОШ І-ІІІ ступенів (школи округу), проведення відкритих уроків для вчителів та батьків, взаємовідвідування вчителями уроків, проведення відкритих виховних заходів, батьківських днів, організація консультацій молодих вчителів, проведення круглих столів, дискусій, індивідуальна робота над окремими темами.         
       Слід  відмітити, що робота семінарів  є ефективною за змістом, формою її організації. Питання, які виносяться на засідання, спрямовані на удосконалення фахового рівня, розвитку творчих здібностей та пізнавальної активності учнів, реалізації загальношкільної проблеми.           
      Засідання семінарів проходять у формі методичного діалогу, обміну досвідом з проблеми «Оптимальне поєднання традиційних та інноваційних методів навчально – виховного процесу».        
      Банк методичних ідей. Моделювання проектів «Тиждень майстерності класних керівників»          
     Представлення матеріалів, напрацьованих вчителями за навчальний рік.  На семінарах обговорюються відкриті уроки, участь у районних семінарах, учителі обмінюються досвідом роботи, вносять пропозиції. Зокрема, проведення практичних занять, захист творчих проектів «З педагогічної скарбнички».          
      Цікаво проходять предметні тижні з української мови, шевченківські дні, тижні педагогічної майстерності класних керівників 1 – 9 класів.           
    На належному рівні проводиться робота з молодими фахівцями: організоване наставництво, консультації, взаємовідвідування уроків, вивчення досвіду роботи досвідчених колег.          
      Одним із провідних завдань науково – методичної діяльності сучасної школи стає забезпечення необхідних умов для творчої діяльності молодих педагогів, надання їм допомоги в проходженні ступенів становлення й розвитку системи роботи. Працюючи вже з одним молодим спеціалістом, можна стверджувати, що процес їхньої адаптації до навчальної діяльності значною мірою зумовлений ступенем і характером допомоги, яку вони отримують від адміністрації, наставників, від ставлення до них колег по роботі.          
       У  роботі з молодими фахівцями розглянуті питання, що охоплюють навчально-виховний процес. Змістовний план має методичне об’єднання класних керівників, спрямоване на реалізацію методичної проблеми. Традиційним стало проведення батьківських днів у школі (2 рази на рік).Педагогічні працівники приймають активну участь у районних семінарах. Зокрема, Йовенко О.В. брала участь у районному конкурсі «Використання ІКТ у початковій школі», конкурсі «Вчитель-новатор», стала переможцем регіонального конкурсу «Учитель року. Початкова школа». Наявна наступна видавнича діяльність вчителя початкової ланки Йовенко О.В., зокрема журнал «Початкова школа» - «Урок з християнської етики» 3 кл.; «Ввічливість і чемність», «Як стати кращим» - «Розкажи онуку». Шимко Оксана Григорівна брала участь у педагогічному ярмарку  з біології.          
       Виховна робота здійснюються згідно річного плану, з урахуванням проблеми школи. Пріоритетним у вихованні школярів є всебічний і гармонійний розвиток особистості, яка здатна до саморозвитку, самовиховання і самореалізації, яка у своїй діяльності керується загальнолюдськими цінностями і глибоко розуміє традиції свого народу.            
       При плануванні виховної роботи класні керівники використовують Програму „Основні орієнтири виховання учнів 1-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів України” під редакцією Бех І.Д., лист Міністерства освіти і науки України від 08.07.2013 р. №1/9 – 480 «Про методичні рекомендації з питань організації виховної роботи в навчальних закладах у 2013- 2014 н.р.»         
    Процес виховання школярів здійснюються за допомогою різних форм роботи: це психолого-педагогічні спостереження, анкетування, індивідуальні та колективні бесіди, виховні години, диспути, круглі столи.           
       Усі діти шкільного віку 100% охоплені навчанням, випускники школи здобувають середню освіту (Орлівська ЗОШ – округ, ПТНЗ, ВНЗ І-ІІ ст.)          
        Усі діти 7-9 кл. беруть участь в олімпіадах, конкурсах. За три роки  учні  брали участь у ІІ етапі Всеукраїнських олімпіадах, наявні призові місця 7 (з української мови, трудового навчання, іноземної мови)             
       На належному рівні проводиться спортивно-масова робота, учні беруть активну  участь у районних змаганнях з різних видів спорту, мають наступні досягнення: 2010 – 2011    3 місце 2011 – 2012 - 1 місце серед шкіл району І-ІІ ст. 2012 – 2013 – 4 місце серед шкіл району І-ІІ ст.            
        За останні три роки учнів-призерів - 10 чоловік.             
    На внутрішкільному обліку  учнів немає. Відчутна співпраця вчителів, класних керівників. Медичне обслуговування учнів: до 1 вересня учні школи проходять медичний огляд разом з батьками на Грабівському ФП, учні зараховуються до 1-9 класів лише при наявності довідки про стан здоров’я.  Працівники школи проходять медичний огляд раз на рік. Здійснюється дотримання вимог охорони дитинства, технічної безпеки, санітарно – гігієнічних та протипожежних норм.           Надається соціальна підтримка сім’ям з малозабезпечених сімей. Залучається педагогічна та батьківська громадськість до управління діяльністю школи (існує рада школи, батьківський комітет). Школа співпрацює з сільською радою. Благодійну  допомогу школі надають студенти Київського інституту міжнародних відносин.

  
              Діти беруть активну участь у спортивних змаганнях





Шевченківські дні у школі